Livrarea si returul produselor
Livrare prin curier
Toate produsele noastre se vor livra catre dvs. prin Cargus in tara sau 24Curier pe zona Bucuresti. Costul livrarii este de 24 Ron. In sitatii de urgenta, cu livrare in aceeasi zi, putem organiza prin colegii nostri livrare prin Bolt sau Glovo.
Ridicare din Showroom
O alta metoda da intra in posesia comenzii dvs. este de a ridica comanda de la sediul nostru situat in Str. Icoanei 61, parter, Bucuresti. Cu aceasta ocazie puteti sa vedeti si alte produse realizate de societatea noastra care va vor fi de folos in viitoarele dvs. proiecte.
Returul produselor
Echipa LuxuryCards verifica cu grija calitatea produselor sale.
In cazul in care s-au constat erori ce tin de LuxuryCards, produsele pot fi returnate optand pentru schimb cu produse diferite sau refacerea comenzii. Tinand cont de tipul de produse pe care le comercializam mentionam ca nu se considera defect de printare diferenta de nuanta; exista posibilitaea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa deoarece modelul de culoare utilizat de acest dispozitiv este RGB, iar pentru imprimare in policromie, modelul de culoare obligatoriu este CMYK.
In cazul in care, clientii doresc sa verifice inainte de plasarea unei comenzi si de personalizare un anumit material, o anume nuanta sau alte specificatii pe care le considera importante, pot comanda o singura bucata FARA personalizare. In aceasta situatie, se va achita costul produsului si cel a transportului prin curier rapid. Comenzile de mostre nu pot fi returnate, mostrele se aduc din import la solicitarea clientului (pe culorile mentionate de acesta) pentru verificarea calitatii produsului in vederea plasarii unei comenzi ulterioare cu personalizare.
Pasi care trebuie urmati
1. Conform art. 9 din O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat prin curier sau a fost ridicat de la sediul nostru.
2. Intentia de returnare a produsului trebuie anuntata inainte de expirarea perioadei de retragere printr-o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail catre office@luxurycards.ro. Intentia de retur nu poate fi anuntata doar telefonic.
3. Dupa trimiterea e-mail-ului, veti primi pe un suport durabil, respectiv printr-un e-mail trimis de un reprezentant al firmei noastre, informarea vis-à-vis de aprobarea sau respingerea cererii dumneavoastra.
4. Din acest moment aveti la dispozitie 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la noi, la urmatoarea adresa
S.C. Luxury Media Services S.R.L., str. Icoanei 61, parter, Bucuresti
Returnarea fizica a produselor se poate face personal la sediul nostru sau prin curierat (nu posta), costurile nefiind suportate de noi.
5. Daca s-a optat pentru rambursul sumei de bani, acestia vor fi rambursati prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita initial, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
Restrictii privind returul produselor
Conform art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
Returul produselor
Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si sa fie comanda livrata integrala. Nu acceptam produse care au fost degradate ulterior:
prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice;
prezinta urme de folosire excesiva.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).